Informacija ir pagalba pirkėjams

Informacija ir pagalba pirkėjams

Turite klausimų?

Apsižvalgykite, pasirinkite dominančią temą ir pasižiūrėkite, galbūt klausimas į kurį ieškote atsakymo jau yra čia. Jeigu dominančio atsakymo nerasite, visuomet galite susisiekti su mumis paspaudę čia.

Kaip galima su mumis susisiekti?

Su mumis galite susisiekti šiais būdais:
užpildžius kontaktų formą paspaudus čia arba tel. (8 6) 039 9096 ir el. paštu [email protected].

Kokia yra užsakymo būklė?

Užsakymo būklę galite visuomet patikrinti paspaudus čia arba susisiekus su mumis. Susisiekti su mumis galite paspaudus čia.

Kas yra džiaugsmo garantija?

Džiaugsmo garantija yra mūsų siekis ir veiklos tikslas. Įgyvendinami džiaugsmo garantijos principus mes siekiame, kad gėlių užsakymo procesas būtų kaip įmanoma sklandesnis ir lengvesnis, o gėlės džiugintų kaip įmanoma ilgiau. Būtent todėl, jeigu kažkas atsitiko ne taip, visus klientus raginame nedvejoti ir susisiekti su mūsų Klientų patirties valdymo komanda.

Ieškote atsiliepimų?

Nuo pat mūsų veiklos pradžios siekiame, kad klientai visuomet liktų laimingi, o gėlės džiugintų kaip įmanoma ilgiau. Būtent todėl svarbų vadmenį mums atlieka ir klientų atsiliepimai, į kuriuos žiūrime labai rimtai. Atsiliepimus galite rašyti nepriklausomoje evertink.lt sistemoje. Peržiūrėti galite paspaudę čia.

Ar turite fizinę parduotuvę?

Šiuo metu fizinės parduotuvės esame nusprendę neturėti, tačiau turime gėlių studiją, adresu Vingrių g. 5B, Vilnius (šalia MO muziejaus), kur galite užsukti dėl individualių užsakymų susitarus su mumis iš anksto.

Kas yra parduotuvės operatorius?

MB „Paragrafas“, įmonės kodas 305676996,
reg. adr. Girulių g. 10, 12123 Vilnius

Pristatymo klausimai

Šioje skiltyje rasite atsakymus apie pristatymą ir jų būdus, taip pat pristatymo datą. Jeigu vėlavo užsakymas arba neradote atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Kokie yra pristatymo būdai ir kokia jų kaina?

Galite rinktis šiuos pristatymo būdus: (1) pristatymą Vilniuje pasirinktu laiku (15 Eur), (2) pristatymą (iki 19 val.) Vilniuje ir Kaune nurodytu adresu (7.50 Eur), (3) pristatymą kitur Lietuvoje nurodytu adresu (9.50 Eur), (4) atsiėmimą LPEXPRESS siuntų terminale, adresu Šeškinės g. 32, Vilnius arba Fabijoniškių g. 2A, Vilnius (2 Eur), (5) pristatymą į pasirinktą LPEXPRESS siuntų terminalą (3.50 Eur).

Ar pristatote tą pačią dieną?

Vilniuje pristatymus vykdome ir tą pačią dieną, jeigu užsakymas pateiktas iki 10 val. Į kitus miestus pristatymą vykdome sekančią dieną (po 10 val. – dar sekančią). Artimiausią pristatymo dieną galite matyti apmokėjimo puslapyje.

Į kuriuos miestus pristatote skintas gėles ir puokštes?

Visos gėlės, puokštės ir kitos asortimento prekės yra pristatomos visoje Lietuvoje, įskaitant mažesnius miestelius ir kaimo vietoves. Labai prašome pristatymo adresą nurodyti kaip įmanoma tiksliau.

Ar galima rinktis pristatymo dieną ir laiką?

Visoms prekėms galite rinktis norimą pristatymo dieną. Pristatymui Vilniaus mieste galite rinktis ir norimą laiko intervalą, tačiau šis pristatymo būdas kainuoja daugiau – 15 Eur. Pristatymas į kitus miestus vykdomas iki 19 val. pasirinktą dieną. Prieš pristatymą kurjeris susisieks su gavėju nurodytu telefonu.

Kas yra gėlių atsiėmimas LPEXPRESS terminale?

Pasirinkus atsiėmimo LPEXPRESS terminale paslaugą, gėlės ir (arba) kitos prekės bus Kvietkai floristų bei darbuotojų atneštos į terminalą ir paliktos. Gėlės visuomet yra paliekamos su vandens servetėle, todėl galite būti ramūs, kad pasirinkus tokį pristatymo būdą gėlėms nieko nenutiks.

Ar saugu rinktis gėlių pristatymą į siuntų terminalus?

Taip, siųsti skintas gėles ir puokštes į siuntų terminalus yra visiškai saugu. Pasirinkus šį pristatymo būdą gėlės yra supakuojamos į specialias ir tvirtas dėžutės, kartu su vandens servetėle. Be to, gėlės siunčiamos dar nepražydusios, o nuo išsiuntimo pristatomos per 24 valandas, todėl tikrai nebus nuvytusios ir džiugins dar ilgai.

Ar galima užsakyti gėles kitam asmeniui?

Taip, galite užsakyti ir gėles, ir kitas prekes kitam asmeniui. Apmokėjimo puslapyje įveskite gavėjo duomenis (pirmame žingsnyje), o paskutiniame žingsnyje rinkitės „Gavėju nurodžiau kitą asmenį“ ir papildomai įveskite savo – pirkėjo – duomenis.Jei gėles norite padovanoti anonimiškai, parašykite tai prie užsakymo pastabų.

Mokėjimų ir užsakymų klausimai

Šioje skiltyje rasite dažniausiai užduodamus klausimus apie atsiskaitymą, užsakymo pateikimą, atvirukus ir sveikinimus bei sąskaitas faktūras. Neradę atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Kokie yra mokėjimo būdai?

Šiuo metu už prekes ir paslaugas galite atsiskaityti naudojantis el. bankininkystės sistema per SEB, Swedbank, Šiaulių, Citadele, Luminor bankus arba mokėjimo kortele VISA ir MASTERCARD.

Ar galima pridėti atviruką?

Taip, galite pasirinkti nemokamą kortelę arba atviruką už papildomą mokestį bei įrašyti sveikinimo tekstą, kuris bus atspausdintas jame. Tai padaryti galite tiek pirkinių krepšelio, tiek apmokėjimo puslapiuose paspaudę mygtuką „Pridėti atviruką (kortelę)“.

Ar galima atsiskaityti grynais pinigais?

Šiuo metu tokia paslauga neteikiama.

Turiu nuolaidos kuponą, kaip jį pritaikyti?

Nuolaidos kuponą pritaikyti užsakymui galite apmokėjimo arba pirkinių krepšelio puslapiuose. Tiesiog laukelyje prie prierašo „Nuolaidos kodas“ įveskite kupono numerį ir spustelėkite mygtuką „Taikyti“. Jeigu nuolaidos kuponas vis dar yra galiojantis ir nepanaudotas, jis bus pritaikytas užsakymui.

Ar galima atšaukti užsakymą?

Jeigu nuo užsakymo pateikimo ir sėkmingo apmokėjimo dar nepraėjo 1 valanda, tai užsakymą galite atšaukti prisijungę prie savo pirkėjo paskyros (jeigu pirkdami užsiregistravote) arba susisiekę su mumis. Atšauktų užsakymų lėšos grąžinamos per 14 dienų. Praėjus 1 val. nuo užsakymo pateikimo, atšaukimas nebėra galimas, tačiau kiekvieną atvejį mūsų klientų patirties valdymo komanda vertina individualiai, atsižvelgę į aplinkybes, todėl net ir praėjus nurodytam terminui, kviečiame susisiekti su mumis. Neapmokėti, tačiau pateikti užsakymai, yra automatiškai atšaukiami praėjus 48 val.

Mano užsakymas buvo atšauktas. Kodėl?

Pateikti, tačiau neapmokėti užsakymai yra automatiškai atšaukiami sistemos praėjus 48 valandoms. Jeigu nespėjote apmokėti užsakymo per 48 valandas, susisiekite su mumis. Informuojame, kad užsakymai taip pat gali būti atšaukti arba juos gali būti atsisakyta vykdyti, jeigu pasirinkote neteisingą pristatymo būdą arba nurodėte netikslų pristatymo adresą. Tokių atšauktų užsakymų lėšos pagal Pirkimo taisykles grąžinamos per 14 d.

Ar išrašomos sąskaitos faktūros?

Taip, sąskaitos faktūros išrašomos automatiškai kiekvienam sėkmingai apmokėtam užsakymui ir yra išsiunčiamos kartu su el. laišku po 2-3 darbo dienų. Jeigu norite, kad būtų pakeisti sąskaitos faktūros duomenys, pvz. iš fizinio asmens sąskaita perrašyta juridiniam asmeniui, susisiekite.

Gėlių kokybės klausimai

Pavargusios ar nuvytusios gėlės? Ieškote gėlių priežiūros patarimų? Šioje skiltyje rasite dažniausiai užduodamus klausimus į šiuos klausimus. Neradę atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Mano gėlės yra prastos būklės

Kaip atrodo gėlės? Apvytusios? Nesijaudinkite. Daugumą gėlių siunčiame dar nepražydusias ir sausas, todėl jas gavus jos gali būti ištroškusios vandens. Įpilkite į vazą prie gėlių pridėtą „gėlių maisto“ pakuotę, įpilkite vandens ir palikite gėles 24 val. atsigauti.

Rožės atrodo nekaip? Ar atrodo pavargusios? Mes tyčia kai kuriais atvejais laikome išorinius žiedlapius ant rožių, kad jas apsaugotume pristatymo metu. Dėl šių žiedlapių rožės gali atrodyti pavargusios ir rudos. Atsargiai nuimkite išorinius 2–3 žiedlapius.

Gėlių stiebai ar žiedai yra pažeisti? Nedvejodami susisiekite su mumis.

Kaip iš gėlių gauti viską, kas geriausia?

Mūsų gėlės dažniausiai yra išsiunčiamos dar nepražydusios bei sausos, todėl kai jas gausite joms reikės tinkamo stiebų apkirpimo ir pamerkimo į vandenį bent 24 val. iki jos pradės džiuginti.

Kaip apkirpti stiebus? Apkarpykite stiebus bent 3–5 cm įstrižiniu kampu, kad stiebai gautų kuo daugiau paviršiaus ploto, iš kurio gėlė galės gerti! Nepamirškite pakeisti vandenį kas 2–3 dienas.

Patarimai dėl vazos. Rinkitės maždaug 30 cm aukščio vazą, kurios pagrindas platesnis nei kaklo. Ši forma padeda puokštei atrodyti tikrai pilnai.

Jei praėjus 24 val. vis dar nerimaujate dėl gėlių, susisiekite su mumis. Prie užklausos nepamirškite nurodyti užsakymo numerį bei pridėkite nuotrauką.

Mano gėlės greitai nuvyto

Dauguma gėlių žydi ne mažiau kaip 7 dienas. Kai kurios, jeigu reguliariai keitėte vandenį ar apkarpėte tinkamai stiebus gali džiuginti ir kur kas daugiau bei net iki 10 dienų. Pavasarinės gėlės kaip tulpės, narcizai, taip pat vasarinės kaip bijūnai dažniausiai žydi ir džiugina tik iki 5 dienų. Jeigu taip nutiko, kad gautos gėlės nuvyto per 48 valandas nuo jų gavimo, būtinai susisiekite su mumis ir mes pasistengsime tai ištaisyti pasiūlydami arba pinigų grąžinimą, arba nuolaidų kuponą pasirinktinai. Kreipdamiesi dėl šios situacijos nepamirškite nurodyti užsakymo numerio bei keletą savo gėlių nuotraukų.

Kaip pakuojamos gėlės?

Esame už ekologišką pasirinkimą ir ateitį, kurioje mažiau plastiko. Todėl nuo mūsų veiklos pradžios esame atsisakę gėlių puokščių pakavimo į plastikines pakuotes, ir todėl jos yra pakuojamos tik į pakavimo popierių. Gėlės taip pat yra surišamos kaspinu, o prie kiekvienos puokštės papildomai gausite „gėlių maisto“ pakuotę, kurią rekomenduojame panaudoti pirmą kartą merkiant gėles. Jeigu netyčia „gėlių maisto“ pakuotės negavote, susisiekite su mumis, o tuo tarpu į vazą su vandeniu tiesiog įberkite šiek tiek cukraus. Tai suteiks gėlėms daugiau energijos žydėti ir jus džiuginti.

Populiarūs klausimai

Turite klausimų?

Apsižvalgykite, pasirinkite dominančią temą ir pasižiūrėkite, galbūt klausimas į kurį ieškote atsakymo jau yra čia. Jeigu dominančio atsakymo nerasite, visuomet galite susisiekti su mumis paspaudę čia.

Kaip galima su mumis susisiekti?

Su mumis galite susisiekti šiais būdais:
užpildžius kontaktų formą paspaudus čia arba tel. (8 6) 039 9096 ir el. paštu [email protected].

Kokia yra užsakymo būklė?

Užsakymo būklę galite visuomet patikrinti paspaudus čia arba susisiekus su mumis. Susisiekti su mumis galite paspaudus čia.

Kas yra džiaugsmo garantija?

Džiaugsmo garantija yra mūsų siekis ir veiklos tikslas. Įgyvendinami džiaugsmo garantijos principus mes siekiame, kad gėlių užsakymo procesas būtų kaip įmanoma sklandesnis ir lengvesnis, o gėlės džiugintų kaip įmanoma ilgiau. Būtent todėl, jeigu kažkas atsitiko ne taip, visus klientus raginame nedvejoti ir susisiekti su mūsų Klientų patirties valdymo komanda.

Ieškote atsiliepimų?

Nuo pat mūsų veiklos pradžios siekiame, kad klientai visuomet liktų laimingi, o gėlės džiugintų kaip įmanoma ilgiau. Būtent todėl svarbų vadmenį mums atlieka ir klientų atsiliepimai, į kuriuos žiūrime labai rimtai. Atsiliepimus galite rašyti nepriklausomoje evertink.lt sistemoje. Peržiūrėti galite paspaudę čia.

Ar turite fizinę parduotuvę?

Šiuo metu fizinės parduotuvės esame nusprendę neturėti, tačiau turime gėlių studiją, adresu Vingrių g. 5B, Vilnius (šalia MO muziejaus), kur galite užsukti dėl individualių užsakymų susitarus su mumis iš anksto.

Kas yra parduotuvės operatorius?

MB „Paragrafas“, įmonės kodas 305676996,
reg. adr. Girulių g. 10, 12123 Vilnius

Pristatymo klausimai

Pristatymo klausimai

Šioje skiltyje rasite atsakymus apie pristatymą ir jų būdus, taip pat pristatymo datą. Jeigu vėlavo užsakymas arba neradote atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Kokie yra pristatymo būdai ir kokia jų kaina?

Galite rinktis šiuos pristatymo būdus: (1) pristatymą Vilniuje pasirinktu laiku (15 Eur), (2) pristatymą (iki 19 val.) Vilniuje ir Kaune nurodytu adresu (7.50 Eur), (3) pristatymą kitur Lietuvoje nurodytu adresu (9.50 Eur), (4) atsiėmimą LPEXPRESS siuntų terminale, adresu Šeškinės g. 32, Vilnius arba Fabijoniškių g. 2A, Vilnius (2 Eur), (5) pristatymą į pasirinktą LPEXPRESS siuntų terminalą (3.50 Eur).

Ar pristatote tą pačią dieną?

Vilniuje pristatymus vykdome ir tą pačią dieną, jeigu užsakymas pateiktas iki 10 val. Į kitus miestus pristatymą vykdome sekančią dieną (po 10 val. – dar sekančią). Artimiausią pristatymo dieną galite matyti apmokėjimo puslapyje.

Į kuriuos miestus pristatote skintas gėles ir puokštes?

Visos gėlės, puokštės ir kitos asortimento prekės yra pristatomos visoje Lietuvoje, įskaitant mažesnius miestelius ir kaimo vietoves. Labai prašome pristatymo adresą nurodyti kaip įmanoma tiksliau.

Ar galima rinktis pristatymo dieną ir laiką?

Visoms prekėms galite rinktis norimą pristatymo dieną. Pristatymui Vilniaus mieste galite rinktis ir norimą laiko intervalą, tačiau šis pristatymo būdas kainuoja daugiau – 15 Eur. Pristatymas į kitus miestus vykdomas iki 19 val. pasirinktą dieną. Prieš pristatymą kurjeris susisieks su gavėju nurodytu telefonu.

Kas yra gėlių atsiėmimas LPEXPRESS terminale?

Pasirinkus atsiėmimo LPEXPRESS terminale paslaugą, gėlės ir (arba) kitos prekės bus Kvietkai floristų bei darbuotojų atneštos į terminalą ir paliktos. Gėlės visuomet yra paliekamos su vandens servetėle, todėl galite būti ramūs, kad pasirinkus tokį pristatymo būdą gėlėms nieko nenutiks.

Ar saugu rinktis gėlių pristatymą į siuntų terminalus?

Taip, siųsti skintas gėles ir puokštes į siuntų terminalus yra visiškai saugu. Pasirinkus šį pristatymo būdą gėlės yra supakuojamos į specialias ir tvirtas dėžutės, kartu su vandens servetėle. Be to, gėlės siunčiamos dar nepražydusios, o nuo išsiuntimo pristatomos per 24 valandas, todėl tikrai nebus nuvytusios ir džiugins dar ilgai.

Ar galima užsakyti gėles kitam asmeniui?

Taip, galite užsakyti ir gėles, ir kitas prekes kitam asmeniui. Apmokėjimo puslapyje įveskite gavėjo duomenis (pirmame žingsnyje), o paskutiniame žingsnyje rinkitės „Gavėju nurodžiau kitą asmenį“ ir papildomai įveskite savo – pirkėjo – duomenis.Jei gėles norite padovanoti anonimiškai, parašykite tai prie užsakymo pastabų.

Mokėjimų ir užsakymų klausimai

Mokėjimų ir užsakymų klausimai

Šioje skiltyje rasite dažniausiai užduodamus klausimus apie atsiskaitymą, užsakymo pateikimą, atvirukus ir sveikinimus bei sąskaitas faktūras. Neradę atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Kokie yra mokėjimo būdai?

Šiuo metu už prekes ir paslaugas galite atsiskaityti naudojantis el. bankininkystės sistema per SEB, Swedbank, Šiaulių, Citadele, Luminor bankus arba mokėjimo kortele VISA ir MASTERCARD.

Ar galima pridėti atviruką?

Taip, galite pasirinkti nemokamą kortelę arba atviruką už papildomą mokestį bei įrašyti sveikinimo tekstą, kuris bus atspausdintas jame. Tai padaryti galite tiek pirkinių krepšelio, tiek apmokėjimo puslapiuose paspaudę mygtuką „Pridėti atviruką (kortelę)“.

Ar galima atsiskaityti grynais pinigais?

Šiuo metu tokia paslauga neteikiama.

Turiu nuolaidos kuponą, kaip jį pritaikyti?

Nuolaidos kuponą pritaikyti užsakymui galite apmokėjimo arba pirkinių krepšelio puslapiuose. Tiesiog laukelyje prie prierašo „Nuolaidos kodas“ įveskite kupono numerį ir spustelėkite mygtuką „Taikyti“. Jeigu nuolaidos kuponas vis dar yra galiojantis ir nepanaudotas, jis bus pritaikytas užsakymui.

Ar galima atšaukti užsakymą?

Jeigu nuo užsakymo pateikimo ir sėkmingo apmokėjimo dar nepraėjo 1 valanda, tai užsakymą galite atšaukti prisijungę prie savo pirkėjo paskyros (jeigu pirkdami užsiregistravote) arba susisiekę su mumis. Atšauktų užsakymų lėšos grąžinamos per 14 dienų. Praėjus 1 val. nuo užsakymo pateikimo, atšaukimas nebėra galimas, tačiau kiekvieną atvejį mūsų klientų patirties valdymo komanda vertina individualiai, atsižvelgę į aplinkybes, todėl net ir praėjus nurodytam terminui, kviečiame susisiekti su mumis. Neapmokėti, tačiau pateikti užsakymai, yra automatiškai atšaukiami praėjus 48 val.

Mano užsakymas buvo atšauktas. Kodėl?

Pateikti, tačiau neapmokėti užsakymai yra automatiškai atšaukiami sistemos praėjus 48 valandoms. Jeigu nespėjote apmokėti užsakymo per 48 valandas, susisiekite su mumis. Informuojame, kad užsakymai taip pat gali būti atšaukti arba juos gali būti atsisakyta vykdyti, jeigu pasirinkote neteisingą pristatymo būdą arba nurodėte netikslų pristatymo adresą. Tokių atšauktų užsakymų lėšos pagal Pirkimo taisykles grąžinamos per 14 d.

Ar išrašomos sąskaitos faktūros?

Taip, sąskaitos faktūros išrašomos automatiškai kiekvienam sėkmingai apmokėtam užsakymui ir yra išsiunčiamos kartu su el. laišku po 2-3 darbo dienų. Jeigu norite, kad būtų pakeisti sąskaitos faktūros duomenys, pvz. iš fizinio asmens sąskaita perrašyta juridiniam asmeniui, susisiekite.

Gėlių kokybės klausimai

Gėlių kokybės klausimai

Pavargusios ar nuvytusios gėlės? Ieškote gėlių priežiūros patarimų? Šioje skiltyje rasite dažniausiai užduodamus klausimus į šiuos klausimus. Neradę atsakymo, spauskite čia ir susisiekite su mumis.

Mano gėlės yra prastos būklės

Kaip atrodo gėlės? Apvytusios? Nesijaudinkite. Daugumą gėlių siunčiame dar nepražydusias ir sausas, todėl jas gavus jos gali būti ištroškusios vandens. Įpilkite į vazą prie gėlių pridėtą „gėlių maisto“ pakuotę, įpilkite vandens ir palikite gėles 24 val. atsigauti.

Rožės atrodo nekaip? Ar atrodo pavargusios? Mes tyčia kai kuriais atvejais laikome išorinius žiedlapius ant rožių, kad jas apsaugotume pristatymo metu. Dėl šių žiedlapių rožės gali atrodyti pavargusios ir rudos. Atsargiai nuimkite išorinius 2–3 žiedlapius.

Gėlių stiebai ar žiedai yra pažeisti? Nedvejodami susisiekite su mumis.

Kaip iš gėlių gauti viską, kas geriausia?

Mūsų gėlės dažniausiai yra išsiunčiamos dar nepražydusios bei sausos, todėl kai jas gausite joms reikės tinkamo stiebų apkirpimo ir pamerkimo į vandenį bent 24 val. iki jos pradės džiuginti.

Kaip apkirpti stiebus? Apkarpykite stiebus bent 3–5 cm įstrižiniu kampu, kad stiebai gautų kuo daugiau paviršiaus ploto, iš kurio gėlė galės gerti! Nepamirškite pakeisti vandenį kas 2–3 dienas.

Patarimai dėl vazos. Rinkitės maždaug 30 cm aukščio vazą, kurios pagrindas platesnis nei kaklo. Ši forma padeda puokštei atrodyti tikrai pilnai.

Jei praėjus 24 val. vis dar nerimaujate dėl gėlių, susisiekite su mumis. Prie užklausos nepamirškite nurodyti užsakymo numerį bei pridėkite nuotrauką.

Mano gėlės greitai nuvyto

Dauguma gėlių žydi ne mažiau kaip 7 dienas. Kai kurios, jeigu reguliariai keitėte vandenį ar apkarpėte tinkamai stiebus gali džiuginti ir kur kas daugiau bei net iki 10 dienų. Pavasarinės gėlės kaip tulpės, narcizai, taip pat vasarinės kaip bijūnai dažniausiai žydi ir džiugina tik iki 5 dienų. Jeigu taip nutiko, kad gautos gėlės nuvyto per 48 valandas nuo jų gavimo, būtinai susisiekite su mumis ir mes pasistengsime tai ištaisyti pasiūlydami arba pinigų grąžinimą, arba nuolaidų kuponą pasirinktinai. Kreipdamiesi dėl šios situacijos nepamirškite nurodyti užsakymo numerio bei keletą savo gėlių nuotraukų.

Kaip pakuojamos gėlės?

Esame už ekologišką pasirinkimą ir ateitį, kurioje mažiau plastiko. Todėl nuo mūsų veiklos pradžios esame atsisakę gėlių puokščių pakavimo į plastikines pakuotes, ir todėl jos yra pakuojamos tik į pakavimo popierių. Gėlės taip pat yra surišamos kaspinu, o prie kiekvienos puokštės papildomai gausite „gėlių maisto“ pakuotę, kurią rekomenduojame panaudoti pirmą kartą merkiant gėles. Jeigu netyčia „gėlių maisto“ pakuotės negavote, susisiekite su mumis, o tuo tarpu į vazą su vandeniu tiesiog įberkite šiek tiek cukraus. Tai suteiks gėlėms daugiau energijos žydėti ir jus džiuginti.