Dažniausiai užduodami klausimai
Greičiausias būdas rasti atsakymus į dominančius klausimus yra naršyti viršuje pasirinkus dominančią temą. Tiesiog pasirinkite temą ir skiltį, o jeigu norimo atsakymo nerasite, visuomet galite susisiekti su mumis ir mes stengsimės atsakyti kaip įmanoma greičiau.
Su mumis galite susisiekti šiais būdais:
– užpildžius kontaktų formą paspaudus čia.
– el. paštu [email protected].
– tel. (8 6) 600 3864.
Nuo pat mūsų veiklos pradžios siekiame, kad klientai visuomet liktų laimingi, o gėlės džiugintų kaip įmanoma ilgiau. Būtent todėl svarbų vadmenį mums atlieka ir klientų atsiliepimai, į kuriuos žiūrime labai rimtai.
Atsiliepimus galite rašyti nepriklausomoje evertink.lt sistemoje. Juos peržiūrėti galite paspaudę ant paveikslėlio žemiau:
MB „Vilniaus horizontas“,
įmonės kodas 305676996,
reg. adr. Girulių g. 10, 12123 Vilnius
El. p. [email protected]
A.s. LT457044090101390234,
AB SEB bankas
Mokėdami į nurodytą sąskaitą paskirtyje įrašykite užsakymo arba sąskaitos faktūros numerį. Nenurodžius, pasiliekame teisę mokėjimo neįskaityti.
Pristatymo klausimai
Šiuo metu pristatymas galimas visoje Lietuvoje.
Pristatome nurodytu adresu, taip pat į DPD ir LPEXPRESS terminalus, į biurą, taip pat galimas prekių atsiėmimas Vilniuje pasirinktame LPEXPRESS siuntų terminale.
Pristatymo kainos:
– atsiėmimas LPEXPRESS siuntų terminale (tik Vilnius): 1.50 Eur
– pristatymas į LPEXPRESS siuntų terminalą visoje Lietuvoje: 4.00 Eur
– pristatymas į DPD Pickup siuntų terminalą visoje Lietuvoje: 4.50 Eur
– pristatymas nurodytu adresu visoje Lietuvoje: 9.50 Eur
– pristatymas nurodytu adresu Vilniuje: 6.50 Eur
– pristatymas savaitgalį Vilniuje: 9.50 Eur
Pristatymo dieną galite rinktis apmokėjimo puslapyje. Jeigu iš galimų pasirinkimų pristatymo diena arba būdas netinka, arba domitės pristatymo galimybe į užsienį, nedvejokite ir susisiekite su mumis.
Pristatome į visus Vilniaus miesto mikrorajonus, tačiau klientai iš Vilniaus rajono turėtų rinktis pristatymo būdą „Pristatymas visoje Lietuvoje“.
Vilniaus rajono gyventojai prekių atsiimti LPEXPRESS siuntų terminale negali, tačiau gali rinktis pristatymą į LPEXPRESS siuntų terminalus.
Taip, pristatome visoje Lietuvoje tiek į kitus miestus, tiek į atokesnes vietoves ar kaimus. Norėdami užsisakyti pristatymą į kitą miestą ar vietovę, rinkitės pristatymą nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba pristatymą į LPEXPRESS ar DPD Pickup siuntų terminalus visoje Lietuvoje.
Gėlių ir (ar) kitų prekių atsiėmimas LPEXPRESS terminale galimas tik Vilniuje. Pasirinkus šį pristatymo būdą pasirinktą dieną bus įdėtos prekės į pasirinktą siuntų terminalą. Kai gėlės arba kitos prekės bus įdėtos, apie tai būsite informuoti trumpąja SMS žinute.
Šiuo pristatymu būdu gėlės nėra pakuojamos į dėžutes (kaip kad siunčiant per kurjerį), o supakuotos į popierių yra įdedamos pasirinktą dieną į siuntų terminalą. Tokios būsenos gėlės be vandens gali išbūti tik apie 4 val., todėl šis pristatymo būdas skirtas tiems, kurie pasirinktą dieną tikrai atsiims užsakymą.
Gėlės ir kitos užsakytos prekės terminale saugomos 36 valandas.
Taip, siųsti skintas gėles ir puokštes į LPEXPRESS arba DPD Pickup siuntų terminalus yra visiškai saugu. Pasirinkus šį pristatymo būdą gėlės yra supakuojamos į specialias ir tvirtas dėžutės, kartu su vandens servetėle. Be to, gėlės siunčiamos dar nepražydusios, o nuo išsiuntimo pristatomos per 24 valandas, todėl tikrai nebus nuvytusios ir džiugins dar ilgai.
Jeigu vis dėlto taip nutiko, kad gavote nuvytusias ar prastos kokybės gėles, susisiekite su mumis ir mes pasistengsime ištaisyti situaciją.
Taip, tiek pristatymo dieną, tiek laiką galite rinktis apmokėjimo puslapyje. Pristatymo dieną galite rinktis visiems pristatymams visoje Lietuvoje, tuo tarpu laiką – tik pristatymams Vilniuje.
Pristatymo dieną leidžiama rinktis iki 15 dienų į ateitį.
Taip, galite užsakyti ir gėles, ir kitas prekes kitam asmeniui.
Apmokėjimo puslapyje įveskite gavėjo duomenis (pirmame žingsnyje), o paskutiniame žingsnyje rinkitės „Gavėju nurodžiau kitą asmenį“ ir papildomai įveskite savo – pirkėjo – duomenis.
Jei gėles norite padovanoti anonimiškai, parašykite tai prie užsakymo pastabų.
Užsakymų ir mokėjimų klausimai
Šiuo metu atsiskaityti už prekes galite elektroninės bankininkystės sistema per SEB, Swedbank, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankus, taip pat mokėjimo kortele VISA arba MASTERCARD.
Už prenumeratą, jeigu rinkotės mokėti kas mėnesį, galite atsiskaityti tik mokėjimo kortele VISA arba MASTERCARD. Jeigu rinkotės sumokėti iškart visą sumą – atsiskaityti galite visais būdais.
Atsiskaitymo pristatymo metu paslauga kol kas neteikiama.
Jeigu pageidaujate, atsiskaityti galite ir mokėjimu pavedimu šiais rekvizitais:
MB „Vilniaus horizontas“
LT457044090101390234,
AB SEB bankas
Paskirtyje būtinai nurodykite užsakymo numerį.
Mokant pavedimu, mokėjimo patvirtinimas trunka nuo 1 iki 2 d. d.
Taip, galite pasirinkti nemokamą atviruką bei įrašyti sveikinimo tekstą, kuris bus atspausdintas jame apmokėjimo puslapyje.
Atvirukai yra nemokami visiems užsakymams.
Šiuo metu tokia paslauga neteikiama, tačiau artimiausiu metu pasiūlysime galimybę užsakymams Vilniaus mieste su pristatymu nurodytu adresu Vilniuje pasirinkti apmokėjimą banko kortele pristatymo metu.
Nuolaidos kuponą pritaikyti užsakymui galite apmokėjimo arba pirkinių krepšelio puslapiuose. Tiesiog laukelyje prie prierašo „Nuolaidos kodas“ įveskite kupono numerį ir spustelėkite mygtuką „Taikyti“. Jeigu nuolaidos kuponas vis dar yra galiojantis ir nepanaudotas, jis bus pritaikytas užsakymui.
Jeigu nuo užsakymo pateikimo ir sėkmingo apmokėjimo dar nepraėjo 2 valandos, tai užsakymą galite atšaukti prisijungę prie savo pirkėjo paskyros (jeigu pirkdami užsiregistravote) arba susisiekę su mumis. Atšauktų užsakymų lėšos grąžinamos per 14 dienų.
Praėjus 2 valandoms nuo užsakymo pateikimo, atšaukimas nebėra galimas, tačiau kiekvieną atvejį mūsų klientų patirties valdymo komanda vertina individualiai, atsižvelgęs į aplinkybes, todėl net ir praėjus nurodytam terminui, kviečiame susisiekti su mumis.
Neapmokėti, tačiau pateikti užsakymai, yra automatiškai atšaukiami praėjus 48 val.
Pateikti, tačiau neapmokėti užsakymai yra automatiškai atšaukiami sistemos praėjus 48 valandoms.
Jeigu nespėjote apmokėti užsakymo per 48 valandas, susisiekite su mumis.
Informuojame, kad užsakymai taip pat gali būti atšaukti arba juos gali būti atsisakyta vykdyti, jeigu pasirinkote neteisingą pristatymo būdą arba nurodėte netikslų pristatymo adresą. Tokių atšauktų užsakymų lėšos pagal Pirkimo taisykles grąžinamos per 14 darbo dienų.
Taip, sąskaitos faktūros išrašomos automatiškai kiekvienam sėkmingai apmokėtam užsakymui ir yra išsiunčiamos kartu su el. laišku, kuris patvirtina apie sėkmingą užsakymo pateikimą.
Jeigu norite, kad būtų pakeisti sąskaitos faktūros duomenys, pvz. iš fizinio asmens sąskaita perrašyta juridiniam asmeniui, susisiekite su el. parduotuvės operatoriumi el. paštu [email protected].
Gėlių kokybės ir priežiūros klausimai
Kaip atrodo gėlės? Nesijaudinkite. Daugumą gėlių siunčiame dar nepražydusias ir sausas, todėl jas gavus jos gali būti ištroškusios vandens. Įpilkite į vazą prie gėlių pridėtą „gėlių maisto“ pakuotę, įpilkite vandens ir palikite gėles 24 val. atsigauti bei pradėti džiuginti. | Rožės atrodo nekaip? Mes tyčia laikome išorinius žiedlapius ant rožių, kad jas apsaugotume pristatymo metu. Dėl šių žiedlapių rožės gali atrodyti pavargusios ir rudos. Atsargiai nuimkite išorinius 2–3 žiedlapius.
|
Gėlių stiebai ar žiedai yra pažeisti? Nedvejodami susisiekite su mumis.
Mūsų gėlės dažniausiai yra išsiunčiamos dar nepražydusios bei sausos, todėl kai jas gausite joms reikės tinkamo stiebų apkirpimo ir pamerkimo į vandenį bent 24 val. iki jos pradės džiuginti.
Kaip apkirpti stiebus? Apkarpykite stiebus bent 3–5 cm įstrižiniu kampu, kad stiebai gautų kuo daugiau paviršiaus ploto, iš kurio gėlė galės gerti! Nepamirškite pakeisti vandenį kas 2–3 dienas bei panaudokite pridėtą „gėlių maisto pakuotę“. | Patarimai dėl vazos Rinkitės maždaug 30 cm aukščio vazą, kurios pagrindas platesnis nei kaklo. Ši forma padeda puokštei atrodyti tikrai pilnai. Pažiūrėkite kaip dėl plačios vazos išsiskleidžia gėlės, o kaip dėl vazos siauru kaklu gėlės atrodo tobuliau.
|
Jei praėjus 24 val. vis dar nerimaujate dėl gėlių, susisiekite su mumis. Prie užklausos nepamirškite nurodyti užsakymo numerį bei pridėkite keletą savo gėlių nuotraukų.
Dauguma gėlių žydi ne mažiau kaip 7 dienas. Kai kurios, jeigu reguliariai keitėte vandenį ar apkarpėte tinkamai stiebus gali džiuginti ir kur kas daugiau bei net iki 10 dienų. Pavasarinės gėlės kaip tulpės, narcizai, taip pat vasarinės kaip bijūnai dažniausiai žydi ir džiugina tik iki 5 dienų.
Jeigu taip nutiko, kad gautos gėlės nuvyto per 48 valandas nuo jų gavimo, būtinai susisiekite su mumis ir mes pasistengsime tai ištaisyti pasiūlydami arba pinigų grąžinimą, arba nuolaidų kuponą pasirinktinai. Kreipdamiesi dėl šios situacijos nepamirškite nurodyti užsakymo numerio bei prie žinutės pridėti keletą savo gėlių nuotraukų. Ačiū.
Esame už ekologišką pasirinkimą ir ateitį, kurioje mažiau plastiko. Todėl nuo mūsų veiklos pradžios esame atsisakę gėlių puokščių pakavimo į plastikines pakuotes, ir todėl jos yra pakuojamos tik į rudą pakavimo popierių. Gėlės taip pat yra surišamos kaspinu, o prie kiekvienos puokštės papildomai gausite „gėlių maisto“ pakuotę, kurią rekomenduojame panaudoti pirmą kartą merkiant gėles.
Jeigu netyčia „gėlių maisto“ pakuotės negavote, susisiekite su mumis, o tuo tarpu į vazą su vandeniu tiesiog įberkite šiek tiek cukraus. Tai suteiks gėlėms daugiau energijos žydėjimui.