Nemokamas pristatymas nuo 35 Eur

Prekių pirkimo taisyklės

Šios Pirkimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriomis Lietuvos Respublikoje įregistruota privati įmonė MB „Paragrafas“ (įmonės kodas: 305676996, reg. adresas: Girulių g. 10, 12123 Vilnius) (toliau – „Pardavėjas“ arba „Portalo operatorius“, „Mes“) teikia Jums (toliau – „Pirkėjas“ arba „Jūs“, „Jums“) prekes ir (arba) paslaugas elektroninėje parduotuvėje „Kvietkai“ (www.kvietkai.lt) (toliau – „Elektroninė parduotuvė“).

  1. Prekių ir (ar) paslaugų pirkimas
    1.1. Prieš užsakydami bet kokias prekes ir (ar) paslaugas Elektroninėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite Taisykles, nes pateikdami užsakymą Elektroninėje parduotuvėje Jūs sutinkate būti saistomi su šiomis Taisyklėmis, taip pat su mūsų Privatumo politika.
    1.2. Jūsų bus paprašyta pažymėti langelį galutiniame užsakymo pateikimo etape, kad patvirtintumėte, jog sutinkate su šiomis Taisyklėmis. Nepažymėjus langelio – užsakymo procedūros baigti ir įsigyti prekių ir (ar) paslaugų Elektroninėje parduotuvėje negalėsite.
    1.3. Rekomenduojame atsispausdinti ir (arba) išsisaugoti šių Taisyklių aktualią kopiją.
  2. Prekių ir (ar) paslaugų tiekėjas
    2.1. Jeigu šioje Elektroninėje parduotuvėje nenurodyta kitaip (pagal Taisyklių 2.2. punktą), prekes ir (ar) paslaugas, teikiamas pagal bet kokią sudarytą sutartį tarp Jūsų ir Pardavėjo, teikia MB „Paragrafas“ (įmonės kodas: 305676996, reg. adresas: Girulių g. 10, 12123 Vilnius).
    2.2. Prekių ir (ar) paslaugų tiekėjas nėra 2.1. nurodytas juridinis asmuo, jeigu prekės aprašymo puslapyje, taip pat „Apmokėjimo“ puslapyje nurodomas prie prekės prierašas „Pardavėjas“. Tokiu atveju prekės ir (ar) paslaugos tiekėjas yra prie užrašo „Pardavėjas“ nurodytas vartotojas, kurio rekvizitus ir detalią informaciją Jūs galite peržiūrėti paspaudę ant nurodyto vardo.
  3. Užsakymo proceso tvarka
    3.1. Veiksmai, kurių reikia imtis, kad būtų sudaryta pirkimo sutartis tarp Jūsų ir Pardavėjo:
    3.1.1. Jūs privalote įtraukti prekes ir (ar) paslaugas, kurias norite įsigyti, į savo Elektroninės parduotuvės pirkinių krepšelį ir pereiti prie prekių ir (ar) paslaugų patikrinimo.
    3.1.2. Jeigu tai yra pirmas Jūsų užsakymas Elektroninėje parduotuvėje, galite susikurti Pirkėjo paskyrą. Jeigu jau turite susikūrę Pirkėjo paskyrą, galite prie jos prisijungti su savo duomenimis. Pirkėjo paskyra tai Jūsų registravimosi Elektroninėje parduotuvėje rezultatas, dėl kurio sukuriama sąskaita, kurioje saugomi Jūsų pateikti asmens duomenys ir duomenys apie užsakymus. Jūs taip pat galite tęsti užsakymo kūrimo procesą ir kaip svečiai – nesusikūrę Pirkėjo paskyros.
    3.1.3. Antrame etape Jūsų bus paprašyta pateikti mokėtojo ir prekių (paslaugų) gavėjo duomenis, taip pat prekių ir (ar) paslaugų pirkėjo duomenis (jeigu pirkėjas ir gavėjas yra skirtingi asmenys).
    3.1.4. Kai baigsite kurti užsakymą, Jūsų bus paprašyta patvirtinti, kad jis yra teisingas ir kad sutinkate su šiomis Pirkimo taisyklėmis. Jei jis neteisingas, Jūs gali peržiūrėti užsakymą ir ištaisyti klaidas prieš patvirtinant ir pateikiant užsakymą. Pirkėjo pareiga užtikrinti, kad užsakymas būtų teisingas.
    3.1.5. Jūs savo užsakymą patvirtinti galite paspaudę mygtuką „Apmokėti užsakymą“.
    3.2. Kai Jūs pateikiate užsakymą mums, yra apdorojama mokėjimo informacija, kurią suteikėte Pardavėjui, kad būtų galima patvirtinti mokėjimą už užsakymą ir patvirtinti Jūsų užsakymo pateikimą.
    3.3. Apie sėkmingai pateiktą ir apmokėtą užsakymą Jūs gausite el. laišką savo nurodytu el. pašto adresu. Užsakymo el. laiške taip bus nurodytos prekės ir (ar) paslaugos, kurias Jūs įsigijote Elektroninėje parduotuvėje. Jeigu gautame el. laiške matote, kad užsakymas yra netikslus arba jame yra klaidų, privalote nedelsiant apie tai informuoti mus. Jūsų pareiga yra patikrinti el. laišką.
    3.4. Užsakymo priėmimas ir sutarties tarp Jūsų ir Pardavėjo užbaigimas vyks kai Jums bus išsiųstos visos užsakytos prekės ir (ar) paslaugos, jei Pardavėjas nepranešė, kad nepriėmė Jūsų užsakymo arba Jūs jo neatšaukėte pagal šiose Taisyklėse aprašytas sąlygas.
    3.5. Pirkėjui yra pristatomos tik tokios prekės ir (ar) paslaugos, kurių užsakymas buvo patvirtintas Pardavėjo ir kurių mokėjimai buvo sėkmingai įskaityti.
  4. Užsakymo atšaukimo ir nepriėmimo tvarka
    4.1. Užsakymo nepriėmimas gali įvykti dėl vienos iš šių priežasčių:
    4.1.1. Jūsų užsakytų prekių ir (ar) paslaugų negalima įsigyti iš tiekėjų ir (ar) pakeisti kitomis.
    4.1.2. Pardavėjas negavo leidimo vykdyti užsakymą iš Jūsų.
    4.1.3. Yra nustatytos kainos ir (arba) prekės aprašymo Elektroninėje parduotuvėje klaidos.
    4.1.4. Pirkėjas neatitinka tinkamumo užsakyti kriterijus (yra jaunesnis nei 18 metų, tačiau vyresnis nei 16 metų ir neturi tėvų raštiško sutikimo pirkti Elektroninėje parduotuvėje prekes ir (ar) paslaugas, yra jaunesnis nei 16 metų, yra neteisėtas juridinio asmens atstovas arba neveiksnus asmuo).
    4.2. Jūs turite teisę atšaukti užsakymą be pateisinamos priežasties per 2 (dvi) valandas nuo užsakymo pateikimo Elektroninėje parduotuvėje. Tokių atšauktų užsakymų lėšos Jums yra grąžinamos per 2 darbo dienas nuo atšaukimo momento.
  5. Prekių ir (ar) paslaugų garantija
    5.1. Jūsų užsakymui yra taikoma garantija:
    5.1.1. Skintoms gėlėms yra taikoma 2 (dviejų) kalendorinių dienų garantija.
    5.1.2. Elektronikos prekėms taikoma 24 (dvidešimt keturių) mėnesių garantija.
    5.1.3. Kitoms prekėms ir (ar) paslaugoms yra taikoma 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų garantija.
    5.2. Garantijos trukmė gali keistis, jeigu Europos Sąjungos teisės aktai nustatys kitaip.
  6. Pristatymo tvarka
    6.1. Užsakymo pateikimo puslapyje, taip pat Elektroninės parduotuvės Jūsų pirkinių krepšelio puslapyje Jums yra atvaizduojami visi galimi prekių ir (ar) paslaugų pristatymo būdai bei įkainiai. Informuojame, kad dalis Jūsų užsakymų gali būti pristatytos trečiųjų šalių paslaugų teikėjų, tokiu atveju Jūsų el. pašto adresu, kurį pateiksite užsakymo metu, bus atsiųstas trečiųjų šalių paslaugų teikėjo Pardavėjui suteiktas Jūsų užsakymo siuntos kodas. Kai užsakymas bus išsiųstas arba įvykdytas, gausite el. laišką, kuris patvirtins, kad Jūsų užsakymas yra įvykdytas ir (arba) išsiųstas. Pardavėjas neprisiima atsakomybės, jeigu užsakymą atsiėmėte ne Jūs, o Jūsų įgaliotas asmuo.
    6.2. Pardavėjas pasilieka teisę riboti pristatymą tam tikrose vietovėse. Norėdami gauti išsamesnės informacijos apie vietoves, kuriose gali būti ribojamas pristatymas, privalote susisiekti su Pardavėju Elektroninėje parduotuvėje pateikta kontaktine informacija. Ši nuostata apima ir Pardavėjo teisę atsisakyti priimti Jūsų užsakymą į skirtingus pristatymo adresus.
    6.3. Užsakymo pristatymo data
    6.3.1. Pristatymo data ir (ar) laikas bei pasirinkimai gali skirtis priklausomai nuo užsakomos prekės ir (ar) paslaugos tipo. Jei iš Jūsų gausime tikslų fizinio pristatymo adresą, sieksime pristatyti Jums prekes ir (ar) suteikti paslaugas iki užsakymo el. laiške, kuris yra išsiunčiamas Jūsų nurodyto el. pašto adresu, patvirtinimo datos arba, jeigu nenurodyta data, per 30 (trisdešimt) darbo dienų (t. y. bet kurią dieną, kuri nėra šeštadienis, sekmadienis arba valstybinė šventė) nuo užsakymo el. laiško, išsiųsto Jūsų nurodyto el. pašto adresu, patvirtinimo dienos. Jei Jūsų nurodytas fizinis pristatymo adresas yra netikslus, užsakymas gali būti atidėtas arba visiškai atsisakytas vykdyti.
  7. Mokėjimų už užsakymus nuostatos
    7.1. Apsiperkant Elektroninėje parduotuvėje, galite naudotis šiais mokėjimo būdais:
    7.1.1. Elektronine bankininkyste per Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių ir Medicinos bankus, taip pat grynaisiais pinigais Lietuvos pašto skyriuose, Lietuvos spaudos kioskuose, prekybos tinklo „Maxima“ kasose arba galite mokėti atlikdami įprastą mokėjimo pavedimą.
    7.1.2. Mokėjimo kortele VISA® arba MASTERCARD®.
    7.2. Atsiskaitant įprastu mokėjimo pavedimu užsakymo patvirtinimas gali užtrukti iki 3 (trijų) darbo dienų. Mes nesame atsakingi, jeigu dėl tokio Jūsų atsiskaitymo už prekes ir (ar) paslaugas Elektroninėje parduotuvėje mes negalėsime tinkamai įgyvendinti šių Taisyklių 6.3.1. punktą.
    7.3. Kaip mokėjimo būdą taip pat galite naudoti Elektroninės parduotuvės nuolaidų kuponus. Atkreipiame dėmesį, kad vienam pirkimui yra nustatyta 10 (dešimties) nuolaidos kuponų panaudojimo riba. Jeigu Elektroninės parduotuvės nuolaidos kupono vertė yra didesnė nei užsakymo suma, permoka nėra grąžinama, jeigu mažesnė – už užsakymą reikės primokėti.
    7.4. Jūs turite teisę atšaukti užsakymą, jeigu pateiksite Pardavėjui informaciją, kad už užsakymą mokėjote ne Jūs ir Jūsų mokėjimo duomenimis buvo pasinaudota. Tokia Jūsų pateikta informacija Pardavėjui papildomai yra perduodama Lietuvos teisėsaugos institucijoms.
    7.5. Jeigu trečiosios šalies mokėjimų patvirtinimo paslaugų teikėjas atsisakys arba dėl kokių nors priežasčių neleis, nepatvirtins arba atidės Jūsų mokėjimo patvirtinimą, tai tokiomis aplinkybėmis Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Jūsų užsakymo atidėliojimą arba už tai, kad Jūsų užsakymas nebus pristatytas pasirinktą dieną pagal Taisyklių 6.3.1. punktą.
    7.6. Elektroninė parduotuvė naudoja SSL technologiją, kad užšifruotų Jūsų perduodamus asmens ir mokėjimo už užsakymą duomenis Pardavėjui. Mes jokių Jūsų mokėjimo duomenų nekaupiame.
  8. Baigiamosios nuostatos
    8.1. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti užsakymą nenurodant jokios priežasties, taip pat jeigu Jūs keliate įtarimą atitikimo kriterijams, aprašytiems šių Taisyklių 4.1.4. punkte, arba keliate grėsmę Elektroninės parduotuvės funkcionavimui bei Elektroninės parduotuvės techninėms sistemoms.
    8.2. Pardavėjas turi teisę keisti šias Taisykles be papildomo pranešimo Pirkėjui.
    8.3. Pirkimo momentu Jums yra taikomos tą dieną galiojančios Taisyklės.

Atsiskaitymo būdai

Šiuo metu už prekes ir (ar) paslaugas „Kvietkai“ el. parduotuvėje galite atsiskaityti naudojantis el. bankininkyste, banko kortele VISA arba MASTERCARD, arba įprastu mokėjimo pavedimu. Atsiskaitant įprastu mokėjimo pavedimu užsakymo patvirtinimas gali užtrukti iki 2 darbo dienų, dėl to gali vėluoti pristatymas pagal pasirinktą pristatymo dieną.

Pristatymo būdai

Šiuo metu galite rinktis šiuos pristatymo būdus:

  • Pristatymas Vilniuje nurodytu adresu (7.50 Eur).
  • Pristatymas Lietuvoje nurodytu adresu (9.50 Eur).
  • Pristatymas į LPEXPRESS siuntų terminalus (3.50 Eur).

Gėlių prenumeratos pristatymas visada yra nemokamas. Kiekvienam užsakymui taip pat galite rinktis pageidaujamą pristatymo dieną. Net 99% užsakymų yra pristatomi kliento pasirinktą pristatymo dieną. Jeigu norimos pristatymo dienos neradote, nedvejokite ir susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

Džiaugsmo garantija

Nuo pat pradžių mes esame įsitikinę, kad gėlės turi teikti džiaugsmą, todėl, jeigu užsakymas jus nuvylė, įsipareigojame grąžinti jums pinigus, tiesiog susisiekite su mūsų Klientų patirties valdymo centru el. paštu [email protected], ir mes pasistengsime ištaisyti šią situaciją.

Jeigu netinka pristatymo diena, nedvejokite ir susisiekite su mūsų Klientų patirties valdymo komanda, ir mes pasistengsime nueiti papildomą 1 kilometrą dėl jūsų.

Susisiekite el. p. [email protected], tel. (8 6) 039 9096 arba užpildykite žemiau esančią formą.

[wpforms id="707"]